location Γυμνασιάρχου Κατεβαίνη 46, Σάμος, 83100 :: phone 2273028300  :: envelope  info@akadimiafitnessclub.gr   

Το επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης εξαρτάται από την τακτική σας άσκηση, αλλά το πώς θα προσεγγίσετε ένα πρόγραμμα άσκησης, θα καθορίσει κατά πόσον θα αυξήσετε την ευεξία σας ή θα προκαλέσετε πραγματικά ένα πρόβλημα - το ακριβώς αντίθετο από την πρόθεσή σας. Πιέστε τον εαυτό σας πάρα πολύ σκληρά ή χρησιμοποιήστε το λάθος εξοπλισμό, ακόμα και τα λάθος παπούτσια, και μπορεί να τραυματιστείτε.

Μην ξεχνάτε την προθέρμανση »

Φανταστείτε το σώμα σας όπως τη μηχανή του παλιού σας αυτοκινήτου, η οποία μπορεί να μην πάρει μπρος την πρώτη φορά και να χρειάζεται λίγο «ζέσταμα» πριν αρχίσετε να οδηγείτε. Με το ζέσταμα της μηχανής κυκλοφορεί το λάδι στη μηχανή αυτοκινήτου, μειώνοντας την πιθανότητα να συμβεί κάποια ζημιά σε αυτή και κάτι τέτοιο συμβαίνει και με το σώμα μας. Κάνοντας 5 με 10 λεπτά χαμηλής έντασης αεροβική άσκηση, βοηθάτε την κυκλοφορία του αίματος, αυξάνεται τη θερμοκρασία των μυών σας και παίρνετε πιο γρήγορες ανάσες. Όλα τα παραπάνω βοηθούν το σώμα σας να προσαρμοστεί στο απαιτητικό πρόγραμμα γυμναστικής που ακολουθεί.

Αυξήστε την ένταση σταδιακά »

Έχετε πάντα υπόψη σας το επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης και μην προσπαθείτε να κάνετε πράγματα που σας αναγκάζουν να ξεπεράσετε βίαια τις δυνατότητές σας. Ξεκινήστε πιο χαλαρά το πρόγραμμά σας και αυξήστε την ένταση και τη διάρκεια σταδιακά. Μια καλή αναλογία είναι να αυξάνετε τη διάρκεια ενός προγράμματος το πολύ 10-15% κάθε βδομάδα.

Μην κάνετε υπερβολές στην άσκησή σας »

Αν νομίζετε ότι με το να πιέσετε τον εαυτό σας να ακολουθήσει προγράμματα που δεν συμβαδίζουν με την αντοχή σας ή με το να μην σταματάτε όταν νιώθετε ότι φτάνετε στα όριά σας αποτελεί θυσία για τη σιλουέτα σας, γράψτε λάθος. Αυτές οι συμπεριφορές μπορούν να σας οδηγήσουν σε κνημιαίους τραυματισμούς τάσης ή ακόμη και σε κατάγματα κόπωσης, οδηγώντας σας σε πόνο και σε αρκετό διάστημα αποχής από τη γυμναστική.

Ενυδατώνετε τον εαυτό σας σωστά »

Όταν ασκείστε, το σώμα σας πρέπει να λαμβάνει αρκετό νερό ώστε να μην κινδυνεύετε από αφυδάτωση και κόπωση .Προσπαθήστε να πίνετε νερό και να παραμένετε ενυδατωμένοι, έτσι ώστε να λάβετε τα μέγιστα από την άσκησή σας.

Φορέστε τα κατάλληλα ρούχα »

Προτιμήστε τα υφάσματα που απορροφούν τον ιδρώτα και τον απομακρύνουν από το δέρμα σας και επιλέξτε ελαφριά βαμβακερά και χαλαρά ρούχα, ενώ οι γυναίκες καλό είναι να προτιμούν τα αθλητικά σουτιέν.

Ζητήστε τη βοήθεια του γυμναστή σας »

Μην αφήνετε τη ντροπή να «χαλάσει» τη γυμναστική σας και ζητήστε οδηγίες από έναν γυμναστή προκειμένου να εκτελέσετε σωστά μια άσκηση που σας δυσκολεύει. Έτσι θα αποφύγετε τους τραυματισμούς και την καταπόνησή σας.

Μην ξεχνάτε την αποθεραπεία »

Όταν ολοκληρώνετε ένα πρόγραμμα γυμναστικής –και δη έντονο – οι μύες σας σφίγγουν κι έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να τραυματιστούν. Γι’ αυτό στο τέλος κάθε προγράμματος ενσωματώστε 5 με 10 λεπτά stretching (διατάσεις), για να βοηθήσετε τους μυς σας να μαλακώσουν και να γίνουν πιο εύκαμπτοι, έτσι ώστε να μειώσετε την πιθανότητα τραυματισμού.

 

location1 Γυμνασιάρχου Κατεβαίνη 46, Σάμος,  83100

phone2 2273028300

envelope3 info@akadimiafitnessclub.gr

Φόρμα Επικοινωνίας

Τηλέφωνο Επικοινωνίας


2273028300